بیماری کلیه با کراتینین 1.9 است هر فرصت آن را معکوس وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه با کراتینین 1.9 است هر فرصت آن را معکوس وجود دارد

بیماری کلیه با کراتینین 1.9 است هر فرصت آن را معکوس وجود دارد؟ مشخص شده است که بیماری مزمن کلیه سخت به درمان است، اما اگر بیمار می تواند درمان مناسب در زمان کردم آنها نیز می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی دریافت، و قبل از آن آنها می توانند درمان را دریافت بیشتر شانس است.
آیا فرصتی برای معکوس بیماری کلیه با کراتینین 1.9 وجود دارد؟
با توجه به پژوهش، افرادی که در مرحله اولیه بیماری کلیوی آنها بیش از 80 درصد از شانس برای بازیابی بیماری خود هستند. برای افرادی که در مرحله میانی بیماری کلیوی هستند آنها 50 درصد از شانس برای بازیابی بیماری خود را؛ برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند آنها ممکن است کمتر از 10 درصد از شانس برای بازیابی بیماری خود را.
در درمانگاه، سطح کراتینین 1.9 در مرحله 2 بیماری کلیه است. در این مرحله از بافت کلیه در حد متوسط ​​هستند آسیب دیده، به طوری که آنها هنوز هم می تواند با درمان مناسب تعمیر. با این حال، اگر درمان نشود، این بیماری ممکن است بدتر و بدتر می رود، سپس بیمار ممکن است شانس برای بازیابی آن از دست بدهند.
چه درمان برای بیماری معکوس کلیه مفید است؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی، می تواند بیماری کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر معکوس می باشد. چه چیزی بیشتر، می تواند مشکل کلیه از ریشه آن را بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را حل کند.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا می خواهید معکوس بیماری کلیوی خود را، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: